asus-rog-zaruky
ASUS záruka ROG záruka

Vítejte na registrační stránce speciálních
ASUS a ROG servisů.

Pokud jste nedávno zakoupili ASUS anebo ROG notebook, možná máte nárok na exkluzivní záruky,
které můžete po registraci produktu získat zdarma.

ASUS Exkluzivní záruka
(NBD ON-SITE)
ASUS záruka
JAKÉ JSOU VÝHODY A PODMÍNKY UPLATNĚNÍ ASUS EXKLUZIVNÍ ZÁRUKY?

  1. 1
    Po objednání servisu vybraných modelů garantujeme, že se Vám technik ozve nejpozději následující pracovní den (platí pro Česko a Slovensko).
  2. 2
    Před službou přímo na místě Vás můžou naši agenti technické podpory požádat o pomoc s řešením problémů s výrobkem. Pro více detailních informací, prosím, nahlédněte do sekce „Když kontaktujete zákaznickou službu ASUS“ na záruční kartě dodané s vaším Výrobkem nebo navštivte http://support.asus.com
  3. 3
    Pokud se problém nevyřeší na dálku, pak bude domluvena technická podpora pro Váš Výrobek přímo na místě. Autorizovaný ASUS technik bude vyslán obvykle do konce dalšího pracovního dne na Vámi zadanou lokalitu. Doba odezvy může záležet na geografickém umístění, náhradních dílech a dostupnosti místní služby.
  4. 4
    Budete požádáni, abyste autorizovanému ASUS technikovi poskytli přístup k Vaší budově, výrobkům ASUS a také elektřině, internetovému připojení, CD/DVD s ASUS ovladači (pokud bylo dodáno k výrobku) a dostatečnému a bezpečnému pracovnímu prostředí.
  5. 5
    Pokud výrobek selže během normálního a správného používání v době trvání tohoto servisního balíčku, ASUS opraví nebo vymění poškozené díly výrobku nebo celý Výrobek za nové či repasované díly nebo výrobky tak, aby funkčnost byla stejná, nebo lepší než původní.
  6. 6
    Pokud výrobek selže během normálního a správného používání v době trvání tohoto servisního balíčku, ASUS opraví nebo vymění poškozené díly výrobku nebo celý Výrobek za nové či repasované díly nebo výrobky tak, aby funkčnost byla stejná, nebo lepší než původní.
  7. 7
    V případě, že autorizovaný ASUS technik zjistí, že Výrobek je mimo rozsah pokrytí (jako například poškození způsobené zákazníkem atd., jak je popsáno v sekci „Vyloučení z této limitované Záruční služby“ na záruční kartě), bude Vám vystaven ceník a tato služba bude poskytnuta pouze po zaplacení. Pokud se rozhodnete nepokračovat v opravě, pak Vám budou naúčtovány všechny již vzniklé náklady společnosti Asus (včetně, ale nejen poslání technika na místo, testování/hledání chyby, atd.)

Jak získám tento servisní balíček?
Jednoduše vyplňte žádost o aktivaci speciálního servisu níže. Servisní balíček bude aktivován 10 dní po zaslání žádosti. Stav záruky můžete zkontrolovat na „Můj Asus“. V případě jakýchkoliv problémů nebo dotazů nás můžete kontaktovat prostřednictvím formuláře.

Tato záruka se vztahuje na modely zakoupené po 1.7. 2020 na území ČR a SR.
ROG záruka proti
náhodnému poškození
ROG záruka
JAKÉ JSOU VÝHODY A PODMÍNKY UPLATNĚNÍ ROG ZÁRUKY PROTI NÁHODNÉMU POŠKOZENÍ?

  1. 1
    Oproti klasické záruce na dva roky, která se vztahuje na vady produktu z výroby, se ROG záruka vztahuje i na vaše nešikovné ruce, náhodné události a jiná neštěstí.
  2. 2
    Vy zaplatíte jen 20 % hodnoty součástek, které byly použity na opravu závady. Všechny komponenty, které byly vyměneny, podléhají záruce tři měsíce nebo po dobu záruční doby produktu. U tohoto typu servisu si společnost ASUS ponecháva vadný díl.
  3. 3
    Tato záruka se vztahuje na dobu dvou let. Uplatnit ji je možné jen jednou za kalendářní rok.
  4. 4
    Servis pokrývá škody způsobené pádem, odřením, poškrábáním, politím, elektrickým přepětím a jinými náhodnými událostmi.
  5. 5
    Pro uplatnění ROG servisu je potřeba uvést detaily příčiny poškození, čas a místo, kde se událost odehrála. Neuvedení těchto informací bude vyhodnoceno neuznáním reklamace.

Jak získám tento servisní balíček?
Jednoduše vyplňte žádost o aktivaci speciálního servisu níže. Servisní balíček bude aktivován 10 dní po zaslání žádosti. Stav záruky můžete zkontrolovat na „Můj Asus“. V případě jakýchkoliv problémů nebo dotazů nás můžete kontaktovat prostřednictvím formuláře.

Tato záruka se vztahuje na modely zakoupené po 1.7. 2020 na území ČR a SR.

Vyplňte prosím následující formulář

Sériové číslo (SN) naleznete na krabici, faktuře nebo na produktu.
Nahrajte kopii prodejního dokladu:
Formát: JPG, PNG, PDF     Velikost: max. 8 MB
Potvrzuji, že uvedené údaje jsou pravdivé, seznámil/a jsem se s informacemi o zpracování osobních údajů, a že mne v souvislosti s touto žádostí můžete kontaktovat.